ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Η Booking.com αλλάζει την Ενιαία Τιμολογιακή Πολιτική της στην Ευρώπη

Η Booking.com, που ανήκει στον κολοσσό κρατήσεων διαμονής Priceline Group “θα εγκαταλείψει την Ενιαία Τιμολογιακή Πολιτική της σε σχέση με άλλους ΟΤΑs (Online Travel Agents)” (rare parity), απόφαση που προκύπτει μετά τις πρόσφατες πιέσεις και αποφάσεις από τους ρυθμιστικούς φορείς σε Σουηδία, Γαλλία και Ιταλία.


Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Darren Huston λέει: “Χαιρετίζουμε και ενθαρρύνουμε τον δίκαιο ανταγωνισμό στην αγορά, διότι ο ανταγωνισμός οδηγεί την καινοτομία, τις επιδόσεις και, το σημαντικότερο, μεγαλύτερη αξία για τους καταναλωτές. Πιστεύουμε ότι οι σημερινές αποφάσεις αντιπροσωπεύουν μία συνεχόμενη, συντονισμένη προσπάθεια για την προώθηση του ανταγωνισμού κατά τρόπο που να στηρίζει την καινοτομία και να ενθαρρύνει εταιρείες σαν τη δική μας να συνεχίσουν να επενδύουν σε ικανότητες και σε τεχνικές λύσεις, οι οποίες οδηγούν τελικά σε περισσότερους πελάτες για τους εταίρους μας και σε αύξηση του τουρισμού σε ολόκληρη την Ευρώπη και το εξωτερικό”.

Η Αρχή Ανταγωνισμού της Σουηδίας εξέδωσε ανακοίνωση για να υπογραμμίσει το πως το έργο της μαζί με τους ομολόγους της σε Ιταλία και Γαλλία θα σημάνει ότι πλέον η Booking.com δεν μπορεί να επιμείνει στην ισοτιμία για τις ξενοδοχειακές μοναδες που παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα. Με άλλα λόγια, η Booking.com “δεν μπορεί να απαιτήσει οι τιμές των δωματίων που προσφέρουν τα ξενοδοχεία στο Booking.com να είναι ίδιες ή χαμηλότερες από τις τιμές που προσφέρουν ανταγωνιστές της”.

Υπάρχει μεν ένα μειονέκτημα, ως μέρος της συμφωνίας: η Booking.com αναφέρει ότι οι συμφωνίες Most Favoured Nation” (MFNs) θα συνεχιστούν, επιτρέποντάς της να προσφέρει τις ίδιες τιμές και όρους με εκείνους που βρίσκονται στην ιστοσελίδα ενός ξενοδοχείου. Η εταιρεία λέει ότι θα εφαρμόσει άμεσα τις αλλαγές αυτές σε ολόκληρη την Ευρώπη και όχι μόνο στις περιοχές όπου ισχύουν οι αποφάσεις των ανωτέρω ρυθμιστικών αρχών. Προσθέτει επίσης ότι ελπίζει οι δικές της δεσμεύσεις θα δώσουν το ρυθμό για μια συνολική λύση σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Ο γενικός διευθυντής της Σουηδικής Αρχής Ανταγωνισμού Dan Sjoblom, μαζί με τους ομολόγούς του στη Γαλλία και την Ιταλία, Bruno Lasserre και Giovanni Pitruzzella, λέει σε δήλωση του ότι “οι νέες αυτές υποχρεώσεις περιορίζουν τη χρήση από την Booking.com της ισοτιμίας των τιμών ως μέρος του, βασισμένου στις προμήθειες, επιχειρηματικού της μοντέλου και αυξάνουν σημαντικά το περιθώριο ‘ελιγμών’ των ξενοδοχείων”.

Με τον όρο rate parity εννοούμε την τήρηση Ενιαίας Τιμολογιακής Πολιτικής από την πλευρά του ξενοδοχείου προς όλα τα κανάλια διανομής. Η υποχρέωση διατήρησης του rate parity περιλαμβάνεται στα συμβόλαια των OTA’s, στην ενότητα με τις υποχρεώσεις του ξενοδοχείου. 
Πηγή: http://ift.tt/1wBaTuG


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Θεσσαλία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video