Trending topic η Θεσσαλονίκη, o Όλυμπος και το Discover Greece μέσα από τις εικόνες και ιστορίες που αναμεταδίδουν 45 bloggers σε όλο τον κόσμο
Ήδη από τη δεύτερη ημέρα του Blogtrotters 2015 στην Θεσσαλονίκη και στον Όλυμπο, τα impressions ξεπέρασαν τα 7,5 εκατ. και τους 1,5 εκατ. μοναδικούς χρήστες στα social media. Οι εικόνες και οι προτάσεις εμπειρίας στη Θεσσαλονίκη και τον Όλυμπο και τα διθυραμβικά σχόλια των Bloggers, εξαπλώθηκαν αστραπιαία στο διαδίκτυο.
Κατά τη διάρκεια της χθεσινής ημέρας, το πρωί, οι bloggers ανακάλυψαν τη γαστρονομική ιστορία της Θεσσαλονίκης και μέσα από μία πανδαισία γεύσεων, χρωμάτων και αρωμάτων στις υπαίθριες αγορές της, ήρθαν σε επαφή με την παλιά και νέα Θεσσαλονίκη και την πολυσυλλεκτική της κουζίνα. Στη συνέχεια, το απόγευμα, επισκέφτηκαν σύγχρονούς δημιουργικούς χώρους της πόλης, σε 3 διαφορετικές περιοχές του ιστορικού κέντρου, στον Λευκό Πύργο, στην Αρχαία Αγορά και στην Πλατεία Άθωνος όπου γνώρισαν δημιουργικές ομάδες που δραστηριοποιούνται στην πόλη.
Την ίδια στιγμή, οι Βlogtrotters που βρίσκονται στον Όλυμπο, επισκέφτηκαν τους αμπελώνες ενός παραδοσιακού οινοποιείου στη Ράχη της Πιερίας όπου δοκίμασαν τοπικές ποικιλίες κρασιού και τοπικές γεύσεις. Τις προηγούμενες ημέρες, έκαναν ορεινή πεζοπορία στις διαδρομές του Ολύμπου και απόλαυσαν την παραθαλάσσια περιοχή της Πιερίας με τα καταγάλανα νερά της.
Πρωταθλήτριες στο engagement αναδείχθηκαν η Γερμανία, η Αμερική, η Αγγλία και φυσικά... η Ελλάδα με την απήχηση αυτού να μεταδίδεται σε πάνω από 150 χώρες παγκοσμίως, σε λιγότερο από 24 ώρες.
Πηγή: http://www.newmoney.gr/
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου