Αισιοδοξία για έναρξη δρομολογίων προς το τέλος του καλοκαιριού
Πτήσεις διάρκειας μικρότερης της μισής ώρας, από υδατοδρόμιο σε υδατοδρόμιο και με κόστος που θα κυμαίνεται μεταξύ του κόστους ενός εισιτηρίου high speed και ενός εισιτηρίου αεροπλάνου, υπόσχεται η Hellenic Seaplanes, που ήδη ολοκληρώνει το πρώτο δίκτυο υδατοδρομίων στη χώρα, μεταξύ Βόλου - Βορείων Σποράδων και Σκύρου, με στόχο να συνδέσει στη συνέχεια την περιοχή με όλη την Ελλάδα.
Ενδεικτικά αναφέρεται ότι η διάρκεια της απευθείας πτήσης με υδροπλάνο από το Βόλο στην Αλόννησο δεν θα ξεπερνά τα 19 λεπτά! Σχεδόν μισή ώρα είναι η διάρκεια μιας απευθείας πτήσης υδροπλάνου από Βόλο προς Εύβοια.
Ακόμη όμως και με ενδιάμεσες στάσεις από υδατοδρόμιο σε υδατοδρόμιο, οι αποστάσεις δείχνουν να μικραίνουν σε χρόνο. Για παράδειγμα από Βόλο μέχρι Σκύρο, θα απαιτείται χρόνος, μαζί με τις στάσεις, περίπου μιας ώρας. Οι πολύωρες μετακινήσεις γίνονται πλέον υπόθεση μερικών λεπτών της ώρας με υδροπλάνα που αναπτύσσουν ταχύτητες των 300χλμ. ανά ώρα και είναι απόλυτα ασφαλή, όπως επισημαίνει ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Seaplanes, Νίκος Χαραλάμπους.
Τα πρώτα υδροπλάνα που αναμένεται να έρθουν στο Βόλο μέσω Καναδά, θα είναι δυναμικότητας των 19 θέσεων, ενώ το κόστος του εισιτηρίου θα διαμορφωθεί ανάλογα με τη διάρκεια της διαδρομής. Για πτήσεις των 30 λεπτών, ένα εισιτήριο θα κοστίζει περίπου 70 ευρώ.
Η εταιρεία έχει βάλει στοίχημα με το χρόνο για την ενεργοποίηση της γραμμής έως τέλος του καλοκαιριού, κάτι που εξαρτάται από το υπουργείο περιβάλλοντος όπου βρίσκονται οι φάκελοι για 50 υδατοδρόμια σε όλη την Ελλάδα. Στα πλάνα της εταιρείας είναι η δημιουργία δικτύων που θα ενώνουν μεταξύ τους 100 υδατοδρόμια, όχι μόνο σε λιμάνια, αλλά και σε λίμνες της χώρας, όπου μπορούν να προσθαλασσωθούν τα υδροπλάνα, αλλά και σε αεροδρόμια.
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, ο Βόλος και οι Σποράδες θα έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στο αναπτυξιακό εγχείρημα, από τη στιγμή που βρίσκονται στην καρδιά της Ελλάδας και ως εκ τούτου διασφαλίζεται η σύνδεση σε σύντομο χρόνο με νησιά του Βορείου Αιγαίου, τη Βόρεια Ελλάδα, τις Κυκλάδες και το μητροπολιτικό υδατοδρόμιο της Θεσσαλονίκης.
Η περιβαλλοντική αδειοδότηση του υδατοδρομίου Σκοπέλου, ολοκλήρωσε σχεδόν το δίκτυο υδατοδρομίων Βόλου - Βορείων Σποράδων- Σκύρου. Την επόμενη εβδομάδα, αναμένεται να υπογραφεί και η περιβαλλοντική αδειοδότηση του υδατοδρομίου του Βόλου.
Η εταιρεία φαίνεται να βρίσκεται -μετά από τρία χρόνια αγώνων- στην τελική ευθεία πριν τα υδροπλάνα της πετάξουν πάνω από το Βόλο και από εκεί σε όλη την Ελλάδα. Και εκτιμάται ότι θα γίνει ένα δημοφιλές μέσο μεταφοράς στην χώρα. «Γνωρίζουμε ότι το αρχικό στάδιο, θα είναι μεταβατικό κι ότι ο κόσμος θα είναι επιφυλακτικός μέχρι να γνωρίσει τις μεταφορές με υδροπλάνα, όπως στο εξωτερικό. Στη συνέχεια όμως και δεδομένου ότι τα υδροπλάνα είναι τα πλέον ασφαλή και γρήγορα μεταφορικά μέσα, θα καταστούν και ο δημοφιλέστερος τρόπος μεταφοράς», επεσήμανε ο κ. Χαραλάμπους.
Σύμφωνα με τον κ. Χαραλάμπους η ενεργοποίηση των υδατοδρομίων δεν θα δημιουργήσει μόνο θέσεις εργασίας. Εκτιμάται ότι για τα 100 υδατοδρόμια που είναι ο στόχος της εταιρείας θα απαιτηθεί εργατικό δυναμικό της τάξης των 1.000 ατόμων. Θα ενισχύσει και το οικονομικό περιβάλλον αλλά και το επενδυτικό τοπίο, κάτι που έχει ανάγκη η χώρα.
Πηγή: www.taxydromos.gr
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου