ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Λάρισα: Λιγότερα αυτοκίνητα, περισσότερο ποδήλατο και πεζοπορία

Λάρισα: Λιγότερα αυτοκίνητα, περισσότερο ποδήλατο και πεζοπορία

Ένα πρώτο βήμα για μια μεγάλη αλλαγή στην πόλη κάνει ο Δήμος Λαρισαίων με την δημοπράτηση των αναγκαίων μελετών για την ένταξη και χρηματοδότηση μέσω του νέου ΕΣΠΑ, μέρους του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ)προχωρά ο Δήμος Λάρισας και ειδικότερα η Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών.
Σε σχετική ανακοίνωση επισημαίνεται πως: «Ειδικότερα, δημοσιοποιήθηκε η διακήρυξη για την Κυκλοφοριακή Μελέτης άμεσης εφαρμογής στην κεντρική περιοχή της Λάρισας, με προεκτιμώμενη αμοιβή 120.000 ευρώ περίπου.
Ως γνωστόν, η ύπαρξη μελετών εφαρμογής αποτελεί προϋπόθεση για το Δήμο προκειμένου να διεκδικήσει έγκαιρα χρηματοδότηση (για την υλοποίηση των έργων) από χρηματοδοτικούς μηχανισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της Περιφέρειας και του ΥΠΕΚΑ (απορρόφηση κονδυλίων ΕΣΠΑ). Με τη συγκεριμένη μελέτη και άλλες μικρότερες που επίσης θα υλοποιηθούν, ολοκληρώνεται η προετοιμασία για την υλοποίηση του έργου, μετά την ένταξή του σε χρηματοδοτικά προγράμματα.
Η μελέτη θα αφορά στην υλοποίηση των βραχυπρόθεσμών λύσεων που προτείνει η ΣΒΑΚ σε επίπεδο κυκλοφοριακής ρύθμισης, σήμανσης και στάθμευσης στην κεντρική περιοχή της πόλης που περιβάλλεται από τις οδούς Ηρώων Πολυτεχνείου, Λαγού, Τάκη Τσόγκα (πρώην Καλλιθέας), Γεωργιάδου και Αεροδρομίου καθώς και στην περιοχή του Σταθμού του ΟΣΕ η οποία περιβάλλεται από τις οδούς Φαρσάλων, Ηρώων Πολυτεχνείου, Βόλου, Σαπφούς, Παλαιολόγου και Πτολεμαίου.
Όπως σημειώνονται στα σχετικά συνοδευτικά έγγραφα της υπο εκπόνηση μελέτης στόχος είναι η εξασφάλιση χρηματοδότησης για τη υλοποίηση γεωμετρικών διαμορφώσεων:
1) του δικτύου δρόμων ήπιας κυκλοφορίας και πεζοδρόμων που περικλείονται εντός του οδικού δικτύου (συλλεκτήριων και αρτηριών) στην περιοχή που περιβάλλεται από τις οδούς Ανθίμου Γαζή – Κύπρου – Νικηταρά – Ηρώων Πολυτεχνείου καθώς και της περιοχής του Σταθμού, μειώνοντας ή εξαλείφοντας την διάκριση μεταξύ του πεζοδρομίου και του οδοστρώματος δημιουργώντας ένα ενιαίο «επίπεδο εδάφους» με χρωματικές αντιθέσεις και ανάγλυφες επιφάνειες χρησιμοποιώντας επιστρώσεις κατάλληλων υλικών οδοστρώματος (πλακών, κυβολίθων , χρώμα ασφάλτου κ.α.) όπου με βάση την μείωση της ταχύτητας των οχημάτων θα λειτουργούν με την αρχή ότι όλα τα μέσα μεταφοράς πρέπει να μοιραστούν εξίσου το δεδομένο χώρο του δρόμου. Φύτευση και ο αστικός εξοπλισμός θα είναι σχεδιασμένος για να εμποδίζει τα μηχανοκίνητα οχήματα και θα χωροθετούνται ειδικοί χώροι στάθμευσης των οχημάτων.
Τα δίκτυα αυτά ενώνουν την περιοχή του Σιδηροδρομικού Σταθμού με το κέντρο της πόλης, και οι επισκέπτες όπως και οι κάτοικοι των περιοχών θα έχουν τη δυνατότητα να μετακινηθούν μέσα από κοινόχρηστους χώρους και ζώνες ήπιας κυκλοφορίας σε περιοχές κατοικίας, εργασίας, αναψυχής και εμπορικών δραστηριοτήτων.
2) των βασικών διαδρόμων κίνησης των πεζών όπου θα καθορίζεται το είδος και το εύρος των παρεμβάσεων σε πεζοδρόμια και διαβάσεις πεζών, για την ασφαλή μετακίνηση τους στην περιοχή μελέτης με έμφαση στην ανεμπόδιστη κίνηση των ΑμΕΑ (ράμπες για αμαξίδια, οδεύσεις τυφλών, κλπ).
3)του δικτύου των ποδηλατοδρόμων στην περιοχή της μελέτης και την σύνδεση του με την δημιουργία γραμμικών αξόνων ποδηλατοδρόμων με πλήθος συνοικιών όπως :της Νέας Πολιτείας, της Νεράιδας, της Νεάπολης, της Φιλιππούπολης , του Λειβαδακίου, του Ιπποκράτη , των Σουφλαρίων, της Ανθούπολης, της Χαραυγής κ.α., με πλήθος σχολικών συγκροτημάτων ,Δημόσιων Υπηρεσιών, Κοινόχρηστων Χώρων καθώς και του Σιδηροδρομικού Σταθμού με τον σταθμό των ΚΤΕΛ.
4) των γεωμετρικών διαμορφώσεων για τη βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης των Μεσων Μαζικής Μεταφοράς και της αναβάθμισης των συνθηκών πρόσβασης και αναμονής στις περιοχές των στάσεων των Μ.Μ.Μ. στην περιοχή της μελέτης.
5) των συλλεκτήριων και αρτηριών, οι οποίες θα επωμιστούν όλο το κυκλοφοριακό βάρος, στην περιοχή της μελέτης
6) των χώρων στάθμευσης του συνόλου των χρηστών στην περιοχή της μελέτης (κατοίκων, επισκεπτών, των ειδικών θέσεων στάθμευσης καθώς της απαιτούμενης νέας χωροθέτησης της ελεγχόμενης στάθμευσης).
Όλα τα ανωτέρω συγκλίνουν προς την εφαρμογή μιας στρατηγικής που αποσκοπεί στην:
· Μείωση χρήσης Ι.Χ. αυτοκινήτου – μείωση της κίνησης και του αριθμού των διερχομένων οχημάτων στους δρόμους ήπιας κυκλοφορίας
· Διευκόλυνση μετακίνησης πεζών και ΑμεΑ
· Αύξηση του πρασίνου με τις δενδροστοιχίες και τους νέους χώρους πρασίνου στους δρόμους ήπιας κυκλοφορίας τους πεζοδρόμους και ποδηλατοδρόμους.
· Βελτίωση της ποιότητας της ατμόσφαιρας λόγω της μείωσης των αέριων ρύπων και των αιωρούμενων μικροσωματιδίων
· Δημιουργία συνθηκών ασφαλούς χρήσης του ποδηλάτου
· Μείωση κυκλοφοριακού προβλήματος κατά τις ώρες αιχμής στην περιοχή παρέμβασης
· Βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης για τα μέσα μεταφοράς
Γενικότερη αναβάθμιση στο υποβαθμισμένο οικιστικά αστικό περιβάλλον της περιοχής παρέμβασης.
Οι προσφορές θα πρέπει να έχουν κατατεθεί μέχρι τις 14 Ιουνίου».

Πηγή www.kosmoslarissa.gr


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Θεσσαλία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video