ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

ΣΚΟΠΕΛΟΣ Παπαρια πάλι φέτος τα υδροπλάνα


Τα υδροπλάνα είναι από τις απειροελάχιστες επενδύσεις που η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ έχει αγκαλιάσει από τις πρώτες ημέρες διακυβέρνησής της.
Ο Γιώργος Σταθάκης και η Έλενα Κουντουρά είναι δύο μόνον από τα κορυφαία στελέχη της κυβέρνησης που έχουν στηρίξει, με δηλώσεις τους, το εγχείρημα της υλοποίησης ενός δικτύου υδατοδρομίων σε όλη την Ελλάδα. Ως εκ τούτου, θα περίμενε κάποιος τα υδροπλάνα να απογειωθούν κατά τη φετινή τουριστική περίοδο που ξεκίνησε επίσημα από την 1η Μαΐου. Η πραγματικότητα όμως, προς επιβεβαίωση δημοσιεύματος του "Κεφαλαίου" (φύλλο 11ης Μαρτίου), είναι εντελώς διαφορετική.
Μόνο ένα υδατοδρόμιο
Συγκεκριμένα, από τον Δεκέμβριο του 2014 η εικόνα παραμένει ίδια. Ένα μόνο υδατοδρόμιο, αυτό στην Κέρκυρα έχει αδειοδοτηθεί πλήρως και μπορεί να λειτουργήσει. Και στην περίπτωση αυτή, ισχύει πλήρως η φράση του συρμού "ένα ίσον κανένα", δηλαδή πτήσεις με υδροπλάνα χωρίς ολοκληρωμένο δίκτυο υδατοδρομίων δεν νοούνται. Τέλη Απριλίου το υπουργείο Περιβάλλοντος ανακοίνωσε ότι ενέκρινε την απόφαση έγκρισης περιβαλλοντικών όρων για την υλοποίηση υδατοδρομίου στο Βόλο, το οποίο ανήκει στην "ομάδα των εννέα" που διαθέτουν περιβαλλοντική αδειοδότηση.
Ωστόσο, ο παρονομαστής παραμένει ίδιος: η φετινή θερινή σεζόν, που τυπικά ολοκληρώνεται τον Οκτώβριο, έχει χαθεί για τα υδροπλάνα, μιας και η απόσταση που χωρίζει την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων μέχρι τη θέση σε λειτουργία παραμένει μεγάλη.
Άλλωστε, η πρόοδος είναι μηδενική σχετικά με την αδειοδότηση υδατοδρομίου-κόμβου στην Αθήνα που είναι προαπαιτούμενο για την υλοποίηση ολοκληρωμένης επένδυσης και για τον προσδιορισμό των δεικτών αποδοτικότητας και απόδοσης.
Ως αποτέλεσμα, οι προσδοκίες της αγοράς είναι πολύ μικρές σχετικά με την προώθηση των επενδύσεων σε αεροδρόμια για τη φετινή θερινή σεζόν, με την κατάσταση να εκτιμάται ότι θα γίνει ακόμη πιο περίπλοκη μετά τη σχεδιαζόμενη κατάθεση ενός νέου νομοσχεδίου για τα υδροπλάνα. Η πρωτοβουλία αποσκοπεί στην επιτάχυνση της διαδικασίας αδειοδότησης, η οποία βρίσκεται αντιμέτωπη με προβλήματα που σχετίζονται με την εφαρμογή του ν.4146/2013. Ο τελευταίος είχε θεσπιστεί με στόχο την απλοποίηση των διαδικασιών και γι'αυτό προβλέπει ανώτατο χρονικό όριο 65 ημερών από την υποβολή προς αδειοδότηση του φακέλου.
dimitris.delevegos@capital.gr

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Θεσσαλία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video