ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Ούτε οι προσφορές φέρνουν πελάτες στην αγορά Βόλου και Ν.Ιωνίας «Θ»

Ούτε οι προσφορές φέρνουν πελάτες στην αγορά Βόλου και Ν.Ιωνίας «Θ»

Από ελάχιστη έως και μηδενική είναι η αγοραστική κίνηση στην εμπορική αγορά του Βόλου και της Νέας Ιωνίας στα δεκαήμερα προσφορών που καθορίζει ο κάθε καταστηματάρχης ξεχωριστά με τη διαμόρφωση τιμών στα ποσοστά των θερινών εκπτώσεων. Η πτώση τζίρου και κίνησης από την 1η Σεπτεμβρίου που ισχύουν οι προσφορές φτάνει στο ποσοστό της τάξης του 20%, κυρίως στην ένδυση και την υπόδηση. Κίνηση την τρέχουσα χρονική περίοδο υπάρχει μόνο στα σχολικά είδη και τα αντίστοιχα αθλητικά για παιδιά.

Αγορές ειδών και προϊόντων σε τιμές προσιτές έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν οι καταναλωτές στα δεκαήμερα των προσφορών που καθιέρωσαν από την 1η του τρέχοντος μήνα έμποροι στον Βόλο και τη Νέα Ιωνία, μετά τη λήξη των θερινών εκπτώσεων.
Τα δεκαήμερα των προσφορών ισχύουν σε περιόδους τις οποίες καθορίζει ο κάθε καταστηματάρχης ξεχωριστά, χωρίς να ορίζεται συγκεκριμένο χρονικό διάστημα για το σύνολο της εμπορικής αγοράς.

 
Ωστόσο, οι προσδοκίες του εμπορικού κόσμου του Βόλου και της Νέας Ιωνίας για τόνωση της αγοραστικής κίνησης και αύξηση των τζίρων, μετά την πτώση στο ποσοστό της τάξης του 30% που καταγράφηκε στην τοπική αγορά την περίοδο των θερινών εκπτώσεων, διαψεύδονται, καθώς λόγω της δεδομένης μείωσης της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών εξαιτίας της κρίσης, της ύφεσης και της αβεβαιότητας η κίνηση στην εμπορική αγορά είναι από ελάχιστη έως και μηδενική, με την πτώση να φτάνει στο ποσοστό της τάξης του 20%.

 
Παρά τα ικανοποιητικά, σύμφωνα με εμπόρους, ποσοστά των προσφορών και τις προσιτές τιμές, δουλειά δεν υπάρχει στα καταστήματα, με την εμπορική αγορά να είναι «παγωμένη» λόγω της δεδομένης πλέον οικονομικής αδυναμίας των περισσοτέρων καταναλωτών να πραγματοποιούν αγορές ειδών και προϊόντων.
Η κατάσταση προκαλεί τις έντονες διαμαρτυρίες εμπόρων σε βάρος της κυβέρνησης σχετικά με την εφαρμοζόμενη πολιτική της σε οικονομικό επίπεδο, με συνέπεια η εμπορική αγορά να εξακολουθεί να καταγράφει απώλειες και ζημίες με πτώση των τζίρων.

 
Κίνηση την τρέχουσα χρονική περίοδο υπάρχει μόνο στα σχολικά είδη και τα αντίστοιχα αθλητικά για παιδιά.
«Στην τοπική αγορά τα δεκαήμερα των προσφορών συνεχίζονται» επισημαίνει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου και Νέας Ιωνίας κ. Κ. Τσέλιος «σε περιόδους που καθορίζει ο κάθε καταστηματάρχης ξεχωριστά, καθώς δεν είναι ενιαία για το σύνολο των καταστημάτων. Οι προσφορές διαμορφώνονται στα ποσοστά των θερινών εκπτώσεων και είναι προσιτές για τους καταναλωτές. Ωστόσο, η αγοραστική κίνηση είναι από ελάχιστη έως και μηδενική, με την πτώση να φτάνει στο ποσοστό της τάξης του 20%, κυρίως στην ένδυση και την υπόδηση. Η αγορά παραμένει «παγωμένη» και οι καταναλωτές δεν την επισκέπτονται, καθώς δεν διαθέτουν χρήματα. Παρά τις προσφορές, δεν υπάρχει δουλειά στα εμπορικά καταστήματα και η αγορά είναι «νεκρή», κίνηση δεν υπάρχει. Την τρέχουσα χρονική περίοδο κίνηση υπάρχει μόνο στα σχολικά και τα αθλητικά για παιδιά, είδη στα οποία δεν ισχύουν προσφορές» υπογραμμίζει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου και Νέας Ιωνίας.


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Θεσσαλία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video