ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Ψώνια με φειδώ και στη λαϊκή αγορά – Μείωση 20% της κίνησης φέτος το καλοκαίρι στον Βόλο 

Ψώνια με φειδώ και στη λαϊκή αγορά – Μείωση 20% της κίνησης φέτος το καλοκαίρι στον Βόλο 

Στο 20% ανέρχεται η μείωση της κατανάλωσης στη λαϊκή αγορά του Βόλου φέτος το καλοκαίρι σε σχέση με πέρυσι. Ουσιαστικά οι παραγωγοί λένε «κάθε πέρυσι και καλύτερα», καθώς η κατανάλωση μειώνεται συνεχώς και η μόνη εβδομάδα που υπάρχει μεγαλύτερη διάθεση και δυνατότητα για αγορές, είναι όταν πληρώνονται οι συνταξιούχοι.

Η κρίση έχει δημιουργήσει νέες καταναλωτικές συμπεριφορές. Παλιότερα, όπως αναφέρουν οι παραγωγοί, οι καταναλωτές έβγαιναν στη λαϊκή για να ψωνίσουν από νωρίς το πρωί, με αποτέλεσμα μέχρι τις 10-11 το πρωί οι πάγκοι να είναι μισοάδειοι ή και άδειοι. Ήταν οι πολύ καλές εποχές που οι καταναλωτές είχαν χρήματα στην τσέπη και μπορούσαν να καταναλώσουν.
Τώρα τα πράγματα άλλαξαν. Οι πάγκοι είναι γεμάτοι από προϊόντα, ακόμη και στις 11 το πρωί, ενώ πολλοί καταναλωτές επιλέγουν να βγαίνουν στη λαϊκή όσο το δυνατόν πιο αργά, μήπως και πέσουν και άλλο οι τιμές.

Ένα δεύτερο στοιχείο είναι πως οι καταναλωτές αγοράζουν πολύ μετρημένα, έρχονται ακόμη και με το χαρτάκι ανά χείρας για να ψωνίσουν. Μάλιστα στο χαρτάκι γράφει και ακριβώς την ποσότητα που θα αγοράσουν, για να μην παρεκκλίνουν από τον προϋπολογισμό που έχουν βάλει για την εβδομάδα.

Και μπορεί το καλοκαίρι να συνδυάζεται με τα πολύ γευστικά φρούτα, ωστόσο και πάλι οι αγορές είναι περιορισμένες.
«Πλέον η νέα μόδα είναι τα κλειστά σιδερένια καλάθια. Αυτό το κάνουν για να μην βλέπουν οι άλλοι ότι κάποιος έχει αγοράσει λίγα προϊόντα. Βέβαια και ανοικτό να είναι το καλάθι, φαίνεται πλέον ότι πάνε οι εποχές που ξεχείλιζαν από προϊόντα. Τώρα γεμίζει το πρώτο άντε και το δεύτερο ράφι» τονίζουν οι παραγωγοί.

Ο πρόεδρος των παραγωγών λαϊκών αγορών Βόλου κ. Απόστολος Τσακανίκας επισήμανε πως «η κατανάλωση στην λαϊκή αγορά έχει μειωθεί από πέρυσι το καλοκαίρι γύρω στο 20%. Τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα. Πουλάμε προϊόντα σε πολύ καλές τιμές, αλλά ο κόσμος δυσκολεύεται να αγοράσει πολλά, επειδή δεν έχει. Αυτές τις ημέρες που οι συνταξιούχοι πληρώνονται, υπάρχει μια πιο έντονη κινητικότητα, αλλά και αυτό δεν θα κρατήσει για περισσότερο από μια εβδομάδα».

Ο ίδιος πρόσθεσε πως οι παραγωγοί καταβάλλουν μεγάλο κόστος για την καλλιέργεια των προϊόντων. «Εμείς ρίχνουμε τις τιμές στα προϊόντα, αλλά το κόστος καλλιέργειας
παραμένει σε υψηλά επίπεδα. Δουλεύουμε για να πληρώνουμε σε λιπάσματα, σπόρους και άλλα είδη. Οι παραγωγοί είναι σε δύσκολη θέση και αδυνατούν να πληρώσουν τις υποχρεώσεις τους, όπως εισφορές, προμηθευτές. Όλα είναι αλυσίδα. Αν δεν έχει ο κόσμος, δεν θα έχουμε και εμείς».

 


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Θεσσαλία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video