ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Αθέμιτος ανταγωνισμός στις τηλεπικοινωνίες με θύματα καταναλωτές- Τρεις καταγγελίες την εβδομάδα στην Ένωση του Βόλου

Αθέμιτος ανταγωνισμός στις τηλεπικοινωνίες με θύματα καταναλωτές- Τρεις καταγγελίες την εβδομάδα στην Ένωση του Βόλου

Συνθήκες καταχρηστικής και επιθετικής λειτουργίας και αθέμιτου ανταγωνισμού επικρατούν στην αγορά τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών με θύματα τους καταναλωτές. Πολλές καταγγελίες που έχουν γίνει στην Ένωση Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας που αναφέρουν ότι:
– εκπρόσωποι των εταιρειών κινητής και σταθερής τηλεφωνίας και ίντερνετ τους καλούν σε ακατάλληλες ώρες (συνήθως μεσημεριανές) και τάζουν «λαγούς με πετραχήλια» για να τους πείσουν να αλλάξουν εταιρεία
– αποκρύπτουν ή διαβεβαιώνουν ότι δεν υπάρχει τέλος (ποινή) αποσύνδεσης στην περίπτωση διακοπής της σύμβασης
– αν πειστεί ο καταναλωτής να αλλάξει εταιρεία, ο παλιός πάροχος επιβάλλει υψηλά πρόστιμα για τη διακοπή της σύμβασης πριν τη λήξη της ανάλογα με το χρόνο που υπολείπεται
– όσοι αδυνατούν να πληρώσουν λαμβάνουν μηνύματα από δικηγορικά γραφεία (εισπρακτικές εταιρείες) που τους απειλούν με νομικές κυρώσεις
– σε κάποιες περιπτώσεις οι εταιρείες επιβαρύνουν τους λογαριασμούς με πρόσθετες, πέραν του συμβολαίου παροχές ή τέλη χωρίς τη συναίνεση του πελάτη τους. Όπως τόνισε ο πρόεδρος της Ένωσης κ. Κουτσελίνης η Ένωση το τελευταίο εξάμηνο δέχεται τρεις καταγγελίες κατά μέσο όρο κάθε εβδομάδα
Τι να προσέχετε πριν την υπογραφή της σύμβασης
Μην εμπιστεύεστε τις διαφημίσεις, αλλά ενημερωθείτε για το τι περιλαμβάνει η προσφορά:
– τα λεπτά ομιλίας για σταθερά/κινητά, ταχύτητα ίντερνετ και τη διάρκεια της σύμβασης
– το τέλος αποσύνδεσης στην περίπτωση διακοπής της σύμβασης πριν την ημερομηνία λήξης
– τις ακριβείς χρεώσεις, το ελάχιστο κόστος και την ελάχιστη διάρκεια συνομιλίας σε μια κλήση
– την ταχύτητα πρόσβασης στο Internet
Η σύμβασή σας είναι ισχυρή ακόμη και όταν συμφωνείται τηλεφωνικά. Σ’ αυτή τη περίπτωση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών. Η εταιρεία υποχρεούται να σας αποστείλει το έντυπο της σύμβασης και το έντυπο υπαναχώρησης. Διαβάστε προσεκτικά τα «ψιλά γράμματα», διότι συχνά κρύβονται καταχρηστικοί όροι.
Πληροφορίες Σύμβασης
Θα πρέπει να περιέχουν περιγραφή των παρεχόμενων υπηρεσιών και το επίπεδο ποιότητας αυτών, τις τιμές και τον τρόπο τιμολόγησης των υπηρεσιών, την διάρκεια της σύμβασης, τους όρους αποζημίωσης σε περίπτωση παροχής υπηρεσιών κακής ποιότητας
Καταγγελία Σύμβασης
Έχουμε το δικαίωμα με έγγραφη αίτηση να διαμαρτυρηθούμε ή να καταγγείλουμε τη σύμβαση χωρίς επιβάρυνση εάν οι υπηρεσίες που λαμβάνουμε δεν είναι αυτές που έχουν συμφωνηθεί ή αν η εταιρεία τροποποιήσει μονομερώς τη σύμβαση.
Φορητότητα
Έχετε τη δυνατότητα να διατηρείτε τον τηλεφωνικό αριθμό σας σταθερής, κινητής και καρτοκινητής τηλεφωνίας, κάθε φορά που αλλάζετε εταιρεία.
Προσωπικά δεδομένα
Δεν επιτρέπεται η εκχώρηση προσωπικών δεδομένων σε δικηγορικά γραφεία ή εισπρακτικές εταιρείες χωρίς την ενημέρωση του πελάτη. Επιτρέπεται η καταγραφή συνομιλιών ως αποδεικτικά στοιχεία εμπορικής συναλλαγής, μόνο με την συγκατάθεση των μερών.
Οι συνδρομητές δικαιούνται να ζητήσουν να μην συμπεριληφθούν σε έντυπους ή ηλεκτρονικούς καταλόγους.
Υπερχρέωση λογαριασμού
Οι κλήσεις προς αριθμούς αυξημένης χρέωσης (13ΧΧΧ, 15ΧΧΧ, 901ΧΧΧΧ), οι διεθνείς συνδιαλέξεις κλπ. δεν περιλαμβάνονται στα πακέτα προσφορών και χρεώνονται πανάκριβα. Χρησιμοποιείστε φραγή εφόσον δεν τους χρησιμοποιείτε.
Αν γίνει υπερχρέωση του λογαριασμού από 5ψηφια νούμερα SMS μηνυμάτων, χωρίς να έχετε ενημερωθεί για το ύψος της χρέωσης και χωρίς να έχετε συναινέσει σε αυτήν, θα πρέπει να διαμαρτυρηθείτε στην εταιρεία και να ζητήσετε την διαγραφή των χρεώσεων.
Για τα smartphones ενημερωθείτε για τη δυνατότητα απενεργοποίησης της αυτόματης σύνδεσης στο Internet, καθώς και για τις ισχύουσες χρεώσεις.
Ενημερωθείτε για τον τρόπο που μπορείτε να ελέγχετε το λογαριασμό σας πριν ακόμα καταναλωθεί η δωρεάν χρήση χρόνου και όγκου δεδομένων του οικονομικού σας πακέτου.
Δείτε εδώ ένα αναλυτικό οδηγό για την τηλεφωνία και το διαδίκτυο: /> Για καταγγελίες απευθυνθείτε στις Ενώσεις Καταναλωτών ή στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων Φαξ: 2106105049, e-mail: info@eett.gr


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Θεσσαλία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video