ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ


ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ




UΘΕΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ
ΠΑΛΑΙΟΦΑΡΣΑΛΟΥ – ΚΑΛΑΜΠΑΚΑΣ.

Αξιότιμοι κ.κ. αποδέκτες,

Διαβάσαμε στα Μ.Μ.Ε της Θεσσαλίας ότι υπογράφηκε η σύμβαση για την ηλεκτροκίνηση της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας – Βόλου, μήκους 61 ,2 χλμ. Μετά λύπης βλέπουμε ότι το αντίστοιχο έργο για την ηλεκτροκίνηση της σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας, να έχει «βαλτώσει», παρά τις υποσχέσεις των αρμόδιων παραγόντων ( Υπ. Μεταφορών, ΕΡΓΟΣΕ) προς τον Σύλλογο Φίλων Σιδηροδρόμων Καρδίτσας (Σ.Φ.Σ.Κ), ότι στο τέλος Μαρτίου 2014 θα ολοκληρωνόταν τα τεύχη δημοπράτησης του έργου.
Σύμφωνα με δηλώσεις του αρμόδιου Υπουργού Μεταφορών και Δικτύων κ. Μ. Χρυσοχοϊδη η ολοκλήρωσης των τευχών δημοπράτησης του έργου προγραμματίζεται για τα μέσα του 2014, η έγκρισή τους τον Οκτώβριο του 2014 και η δημοπράτηση τον Δεκέμβριο του 2014, με την προϋπόθεση ότι το έργο θα έχει ενταχθεί σε πρόγραμμα ώστε να εξασφαλισθεί η αναγκαία χρηματοδότηση και να έχουν εγκριθεί οι περιβαλλοντικοί όροι. Εκτιμάται δε ότι η ολοκλήρωση του έργου εκτιμάται στο 3ο τρίμηνο του 2017.
Από τεχνικής απόψεως το έργο είναι πιο ‘’ώριμο’’ από ότι της γραμμής Λάρισας – Βόλου, διότι δεν υπάρχουν μεγάλα τεχνικά έργα να κατασκευαστούν ( βύθιση γραμμών σε τούνελ, ανακατασκευή γραμμών και σταθμών, κ.λ.π) και η σιδηροδρομική γραμμή της Δυτ. Θεσσαλίας μήκους 81 χλμ , είναι από τις πιο σύγχρονες του Ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου.
Ο προϋπολογισμός για το έργο της ηλεκτροκίνησης ανέρχεται στα 25 εκ. €.
Στην παρούσα φάση και λόγο της δύσκολής οικονομικής κατάστασης που βιώνει η χώρα μας, ο Σ.Φ.Σ.Κ. πιστεύει ότι δεν είναι απαραίτητη η ταυτόχρονη κατασκευή της σηματοδότησης και της τηλεδιοίκησης , καθώς τα δρομολόγια που εκτελούνται είναι πάρα πολύ λίγα για την τοποθέτηση των παραπάνω συστημάτων ασφαλείας.
Ο Σ.Φ.Σ.Κ. , κρούει τον κώδονα του κινδύνου προς τις αρχές της Δυτ. Θεσσαλίας, καθώς και προς τους υποψηφίους Αντιπερειφεριάρχες και Δημάρχους, ότι με την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης του κυρίου σιδηροδρομικού άξονα Αθηνών – Θες/νικης σε 3 χρόνια περίπου, η γραμμή πιθανών να καταργηθεί  εφ΄όσον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ή η όποια εταιρεία θα ‘’τρέχει’’ στις ράγες του ΟΣΕ, δεν θα τη συμφέρει  οικονομικά να κυκλοφορεί συρμό ντίζελ στη γραμμή Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας. 
Με λίγα λόγια θα καταργηθούν τα πολύ επιτυχημένα δρομολόγια Καλαμπάκας Αθήνας – Θες/νικης, ενώ είναι πολύ δύσκολο να πραγματοποιούνται και οι ανταποκρίσεις.

Είναι ανάγκη λοιπόν , όλοι οι φορείς της Δυτ. Θεσσαλίας να πιέσουν περισσότερο την κεντρική εξουσία για την επίσπευση ολοκλήρωσης των τεχών δημοπρασίας και την ένταξη του έργου στην 5η Προγραμματική Περίοδο. Δεν πρέπει πάλι η Δυτ. Θεσσαλία να χάσει το «τρένο».

Πηγή: karditsa-city.blogspot.gr/

Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video