ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Αυτό είναι το πλάνο της δημοτικής αρχής για τον ΟΣΕ στη Λάρισα

Αυτό είναι το πλάνο της δημοτικής αρχής για τον ΟΣΕ στη Λάρισα

Τους τελευταίους τρεις μήνες η δημοτική αρχή προκάλεσε συζητήσεις με τα στελέχη του ΟΣΕ.

Συσκέψεις πραγματοποιήθηκαν σε Λάρισα και Αθήνα, με την τελευταία να γίνεται στο γραφεί της γενικής γραμματέως του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Π. Πέρκα και τη συμμετοχή υψηλόβαθμων στελεχών των εταιρειών του ΟΣΕ.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την ενημέρωση του κ. Καλογιάννη προς το Δημοτικό Συμβούλιο:

ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ

Ο ΟΣΕ οδηγείται σε λήψη απόφασης για λειτουργία Εμπορευματικού Κέντρου σε έκταση μετά το Εργοστάσιο Ζάχαρης, στην περιοχή του Κουλουρίου και σε έκταση 400 στρεμμάτων, που ανήκει στον ΟΣΕ και συνορεύει με τις εκτάσεις του Δημοτικού Αμαξοστασίου.

Πρόκειται για τον πρώτο Εμπορευματικό Κέντρο του ΟΣΕ, που θα λειτουργήσει εκτός λιμανιών. Η λειτουργία θα προσδώσει προστιθέμενη αξία στην πόλη και στην τοπική επιχειρηματικότητα.

Η λειτουργία του Εμπορευματικού Κέντρου, θα δώσει σημαντική ώθηση στο ζήτημα της μεταφοράς του σημερινού Κέντρου Διαλογής και Εμπορευματικού Σταθμού, που λειτουργεί στο Μεζούρλο. Οι σημερινές εκτάσεις του ΟΣΕ στη συγκεκριμένη περιοχή θα μπουν σε διαδικασία αποδέσμευσης ώστε να παραμείνουν στην πόλη, με σημαντική ωφέλεια για τις περιοχές της Ανθούπολης και της Νέας Πολιτείας.

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ

Όπως τόνισε ο δήμαρχος τόσο ο ΟΣΕ όσο και ο Δήμος επιδιώκουν την παραμονή του Σταθμού στο σημείο που βρίσκεται με την παράλληλη αναβάθμισή του. Από τις συναντήσεις προέκυψε η επιδίωξη του ΟΣΕ να προχωρήσει σε δημιουργία Εμπορικού Κέντρου και την αναβάθμιση της περιοχής.

Σημειώνεται ότι η ευρύτερη περιοχή του Σιδηροδρομικού Σταθμού, προτείνεται ως χώρος παρέμβασης για την υλοποίηση έργων του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ), τα οποία επιδίωξη είναι να ενταχθούν στο νέο ΕΣΠΑ.

Οι παρεμβάσεις θα αφορούν τη διασύνδεση του Σιδηροδρομικού Σταθμού με το κέντρο της πόλης, μέσω δρόμων ήπιας κυκλοφορίας, πεζοδρόμων, ποδηλατοδρόμων κ.α.

Ο Δήμος Λαρισαίων θα μπορούσε να επιτρέψει παρεμβάσεις και να του αποδοθούν παράλληλα εκτάσεις στις όμορες συνοικίες. Στο πλαίσιο αυτής της συζήτησης, μπορεί να ανοίξει το και το θέμα της απομάκρυνσης του Τελωνείου.

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ

Ξεχωριστό κεφάλαιο αποτελούν οι σιδηροδρομικές γραμμές που διασχίζουν και χωρίζουν την πόλη της Λάρισας.

Όπως τόνισε ο δήμαρχος, η πόλη εδώ και δεκαετίες θέτει το θέμα της υπογειοποίησης.

Από τις συζητήσεις με τα στελέχη του ΟΣΕ, προκύπτει πως ο Οργανισμός εμφανίζεται αρνητικός, επικαλούμενος ζητήματα που έχουν να κάνουν με το ιδιαίτερα υψηλό κόστος, σημειώνοντας πως όπου έχει ξεκινήσει έργο υπογειοποίησης έχει ανασταλεί ή σταματήσει.

Δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται επίσης, πως τα επομενα δυο χρόνια θα αυξηθεί κατακόρυφα η κίνηση των εμπορικών αμαξοστοιχιών. Σημειώνεται πως σήμερα, σε 24ωρη βάση, διασχίζουν τη Λάρισα επτά εμπορικές αμαξοστοιχίες του ΟΣΕ, αριθμός που το επόμενο διάστημα αναμένεται να φτάσει ακόμα και τις 20 εμπορικές αμαξοστοιχίες.

Ως πρόταση έχει τεθεί στο τραπέζι των συζητήσεων η δημιουργία σιδηροδρομικής παράκαμψης της πόλης για τις εμπορικές αμαξοστοιχίες, με την χάραξη νέας γραμμής που θα κινείται παράλληλα στην ΠΑΘΕ.

Μέχρι τότε, όμως ο Δήμος θα διεκδικήσει την κατασκευή υπόγειων διαβάσεων (όπως της Φαρσάλων και της Εχεκρατίδα) σε άλλα σημεία διέλευσης όπως η Βόλου, η Αγιάς κ.α.)

ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ, ΚΟΣΤΗ, ΜΕΛΕΤΗ

Όπως τονίστηκε από το δήμαρχο, σχετικές συζητήσεις και προσπάθειες έχουν γίνει και στο παρελθόν. Ωστόσο δεν απέδωσαν. Στόχος της δημοτικής αρχής είναι η συναψη και υπογραφή πρωτοκόλλων ώστε οι όποιες αποφάσεις λαμβάνονται να δεσμεύουν τα δυο μέρη και ειδικότερα τον ΟΣΕ και το Δήμο, ασχέτως των προσώπων που βρίσκονται στις διοικήσεις.

Ο κ. Καλογιάννης, τόνισε η πόλη δεν διαθέτει μελέτες που να υποδεικνύουν ποσά και κόστη, τονίζοντας ότι αυτές θα πρέπει να προετοιμαστούν ως σε βάθος δυο – τριών χρόνων να ωριμάσουν τα έργα, ώστε να μπορέσουν να ενταχθούν σε χρηματοδοτικά πρωτόκολλα.

Όπως επίσης τόνισε ο δήμαρχος, η συζήτηση και οι αποφάσεις για τα μεγάλα ζητήματα της πόλης, δεν μπορεί να είναι υπόθεση της δημοτικής αρχής και της παράταξης της πλειοψηφίας. Απαιτείται σύγκλιση απόψεων τόσο στο Δημοτικο Συμβούλιο, όσο και σε επίπεδο τοπικής κοινωνίας.

Οι συζητήσεις και οι επαφές με τον ΟΣΕ θα συνεχιστούν, ενώ το θέμα θα ξαναέρθει στο Δημοτικό Συμβούλιο για συζήτηση, όταν ωριμάσουν κάποια ζητήματα, με τον κ. Καλογιάννη να δεσμεύεται να είναι σε ανοικτή γραμμή με τους επικεφαλής των παρατάξεων για ενημέρωση και συζήτηση όταν θα προκύπτουν σημαντικές εξελίξεις.

Από τη συζήτηση και τις τοποθετήσεις στο Δημοτικό Συμβούλιο, διεφάνη διάθεση σύγκλισης, τέθηκαν ερωτήματα, ενώ εκφράστηκαν και διαφορετικές θέσεις.

Σημειώνεται ότι πριν την περασμένη εβδομάδα ο κ. Καλογιάννης είχε καλέσει τους επικεφαλής των παρατάξεων τους οποίους είχε ενημερώσει διεξοδικά.

Πηγή www.onlarissa.gr


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Θεσσαλία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video