ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Hλεκτροκίνηση και αυτοματοποίηση της γραμμής Παλαιοφάρσαλου – Καλαμπάκας

Hλεκτροκίνηση και αυτοματοποίηση της γραμμής Παλαιοφάρσαλου – Καλαμπάκας


Στο πλαίσιο της μακροχρόνιας προσπάθειας των Συλλόγων «Φίλων Σιδηροδρόμου Καρδίτσας» και «Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων» για την ηλεκτροκίνηση και αυτοματοποίηση του σιδηροδρομικού δικτύου Καλαμπάκας- Παλαιοφαρσάλου, νέα συνάντηση πραγματοποιήθηκε με το Δ.Σ. και Υπηρεσιακά στελέχη της ΓΕΩΣΕ στην οποία συζητηθούν όλες οι λεπτομέρειες μετά τις τελευταίες εξελίξεις στην εκχώρηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Από όλους επισημάνθηκε ότι η ηλεκτροκίνηση και αυτοματοποίηση του σιδηροδρομικού δικτύου της Θεσσαλίας είναι ένα έργο «επείγον και απαραίτητο», όχι μόνον για την βελτίωση των παρεχομένων  υπηρεσιών στη  μεταφορά επιβατών και εμπορευμάτων, αλλά και την ίδια την ύπαρξη του σιδηροδρόμου στην Δυτική Θεσσαλία.

Από τους Εκπροσώπους της Δυτικής Θεσσαλίας υπήρξε κατάθεση προτάσεων και τονίστηκε η ανάγκη άμεσης έναρξης των εργασιών έργου ιδιαίτερα μετά την έγκριση και την υπογραφή, από τον αρμόδιο Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ).


Επίσης τονίστηκε ότι  το έργο «μπορεί και πρέπει να προχωρήσει ανεξάρτητα από το έργο της ηλεκτροκίνησης Λάρισας – Βόλου που είναι εγγεγραμμένο σε άλλο, διαφορετικό, Τομεακό, πρόγραμμα του Υπουργείου».

Στην αναλυτική ενημέρωση εκ μέρους των στελεχών της ΕΡΓΟΣΕ διευκρινίσθηκε ότι μετά την έγκριση της Μ.Π.Ε., υπάρχει η ετοιμότητα και η θέληση για την άμεση εκκίνηση των έργων.

Το συμπέρασμα είναι ότι η ΕΡΓΟΣΕ δίνει το «πράσινο φως» για την άμεση έναρξη των εργασιών στην ηλεκτροκίνηση και αυτοματοποίηση του σιδηροδρομικού δικτύου Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας και θα πρέπει οι διαδικασίες της Περιφέρειας Θεσσαλίας σε συνεργασία με την ΕΡΓΟΣΕ να ολοκληρωθούν άμεσα με την εκδήλωση της σχετικής πρόσκλησης ενδιαφέροντος.

Έτσι η περιοχή  τα επόμενα χρόνια, με την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνηση του σιδηροδρομικού δικτύου,  τα έργα του Ε65, και άλλα μικρότερα σιδηροδρομικά και οδικά έργα, θα αποκτήσει, σταδιακά, πολύ μεγαλύτερες,  αναπτυξιακές και οικονομικές δυνατότητες.

Στη σύσκεψη από την ΕΡΓΟΣΕ συμμετείχαν ο Πρόεδρος Χρήστος Δουκάκης, ο Διευθύνων Σύμβουλος Θάνος Βούρδας, ο Διευθυντής Έργων Κων/νος Βενετσανάκος  και ο υπεύθυνος για τα έργα στη Θεσσαλία Νικόλαος Γεωργιλάκης.

Από τους Συλλόγους της Καρδίτσας οι Δομίνικος Βερίλλης και Κων/νος Αντωνίου  και Τρικάλων Βασίλης Τριανταφύλλου και Γιώργος Κρανιάς.
Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Θεσσαλία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video