Το 1ο Δημοτικό Σχολείο Παλαμά συμμετείχε ως εταίρος στις εργασίες τηςErasmus+, στρατηγική σύμπραξη αποκλειστικά μεταξύ σχολείων - Δράση ΚΑ219 με τίτλο SAVE ENERGY SAVE THEWORLD, με κωδικό αριθμ. 2016-1-PL01-KA219-026180_4 στο Wolbrom της Πολωνίας από τις 17 Οκτωβρίου μέχρι τις 19 Οκτωβρίου 2016. Πρόκειται για τη μοναδική συμμετοχή σχολείου στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ολόκληρου του Νομού Καρδίτσας σε Δράση ΚΑ2, Erasmus+. Οι συμμετέχουσες χώρες μαζί με την Ελλάδα και την Πολωνία ως συντονίστρια χώρα, είναι η Ρουμανία, η Βουλγαρία, η Ιταλία και η Τουρκία.
πρώτης συνάντησης του Προγράμματος
πρώτης συνάντησης του Προγράμματος
Συμμετείχαν ως εκπρόσωποι της Ελλάδας ο Διευθυντής του 1ου Δημοτικού Σχολείου Παλαμά, κ.Κωνσταντίνος Δασκαλόπουλος, η αναπληρώτρια Διευθύντρια και εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής του σχολείου κα. Ανδρεάδου Αικατερίνη και η υπεύθυνη επικοινωνίας και εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας του σχολείου, κα. Ειρήνη Ντούλα.
Σκοπός της συνάντησης ήταν η εφαρμογή και η οριστικοποίηση των λεπτομερειών του προγράμματος SAVEENERGY SAVE THE WORLD σύμφωνα με τη δομή του. Συζητήθηκαν διεξοδικά όλα τα σημεία του προγράμματος και ανατέθηκαν αρμοδιότητες σε κάθε χώρα-εταίρο.
Οι εκπαιδευτικοί του 1ου Δημοτικού Σχολείου Παλαμά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν πώς δουλεύει το εκπαιδευτικό σύστημα της Πολωνίας, να έρθουν σε επαφή με το Δήμαρχο του Wolbrom, το διευθυντή του σχολείου Wolbrom, την υπεύθυνη επικοινωνίας για το παρόν πρόγραμμα καθώς και άλλους εκπαιδευτικούς του σχολείου. Υπήρξε γόνιμη ανταλλαγή ιδεών και πρακτικών ιδιαίτερα σε ότι αφορούσε την έννοια της Εξοικονόμησης Ενέργειας.
Λίγα λόγια για το πρόγραμμα:
η διάδοση της συνείδησης για τη διατήρηση/εξοικονόμηση της ενέργειας σύμφωνα με το στρατηγικό έγγραφο 2020 της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το οποίο προβλέπει υποβολή νομοθετικής πρότασης από την Ε.Ε. για την επίτευξη του στόχου της εξοικονόμησης ενέργειας σε ποσοστό 20% μέχρι το έτος 2020 αποτελεί θεμελιώδες ζήτημα για όλες τις χώρες της Ε.Ε.. Παράλληλα, η ανάπτυξη μιας κουλτούρας ενέργειας στο σχολικό πρόγραμμα, η εφαρμογή των περιβαλλοντολογικών γνώσεων των παιδιών στην καθημερινότητά τους, η ανάπτυξη κατάλληλης μεθοδολογίας και τεχνικών για τη εμπέδωση των γνώσεων καθώς και η ανταλλαγή και τελική υιοθέτηση των επιτυχημένων πρακτικών στο σχολείο της κάθε χώρας αποτελούν τους κύριους στόχους του προγράμματος.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου