H Marketing Greece του ΣΕΤΕ, η Coca-Cola Τρία Έψιλον και η Περιφέρεια Θεσσαλίας, αναπτύσσουν τη «Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία»
Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στη νέα Αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου Θεσσαλίας, παρουσιάστηκαν οι άξονες δράσης, καθώς και η αρχική μελέτη του τουριστικού προϊόντος, με στόχο τη διενέργεια διαβούλευσης από την τοπική κοινωνία, για τη συμμετοχή και υποβολή προτάσεων τουριστικής ανάπτυξης της Θεσσαλίας, πριν τον οριστικό σχεδιασμό του προγράμματος.
Το πρόγραμμα «Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία» υλοποιείται σε δύο άξονες.
– Ο πρώτος αφορά στη στοχευμένη προβολή προορισμών και τοπικών προϊόντων της Θεσσαλίας μέσα από σύγχρονα εργαλεία marketing. Σε αυτόν εντάσσεται ένα ολοκληρωμένο Marketing Plan του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας, η δημιουργία κειμένων ταξιδιωτικών εμπειριών, η παραγωγή διαφημιστικών videos, ο σχεδιασμός και ανάπτυξη campaign website, ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων, καθώς και ψηφιακές καμπάνιες (campaign activation) στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό.
– Ο δεύτερος άξονας αφορά στην ποιοτική και λειτουργική αναβάθμιση της τουριστικής επιχειρηματικότητας η οποία θα επιτευχθεί με το σχεδιασμό και την υλοποίηση προγράμματος εκπαίδευσης ανάπτυξης δεξιοτήτων και απευθύνεται στους επαγγελματίες του τουρισμού που δραστηριοποιούνται στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλίας.
Ο Δήμος Σκιάθου εκπροσωπήθηκε από τον Πρόεδρο της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης & Προβολής κ. Παναγιώτη Διολέττα, ο οποίος στο πλαίσιο της εκδήλωσης συνομίλησε με τον Γενικό Διευθυντή του ΣΕΤΕ κ. Γιώργιο Αμβράζη αλλα και τον Γενικό Διευθυντή της Marketing Greece κ. Ιωσήφ Πάρσαλης και ανανέωσαν το ραντεβού τους για την διεθνή τουριστική έκθεση «Greek Tourism Expo»που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα στις 25-27/11/2-16.
πηγή: www.skiathoslife.gr
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου