Τριάντα περίπου ιστορικά αγωνιστικά αυτοκίνητα ολοκλήρωσαν τη δεύτερη ήμερα του Ιστορικού Ράλι Ελλάδας 2017 στην κεντρική πλατεία των Τρικάλων με τον τερματισμό τους.
Δεκάδες τρικαλινοί έσπευσαν να θαυμάσουν και να φωτογραφηθούν με τις «καλλονές», πολλές εκ των οποίων, στις δόξες τους, ήταν επιβατικά αυτοκίνητα για πολλούς από τους τρικαλινούς.
Ford Escort, Lada 1200, Mini Cooper, Renault 5, Golf (σειρά 1), Datsun 1200…. Αλλά και μια εξαίσια Jaguar Type Ε, ένα σπανιότατο Anglia, μια επίσης σπάνια Porsche 914, μαζί με ορισμένες κλασικές 911, πανέμορφες αγωνιστικές Lancia, έναν αγαπημένο «σκαραβαίο», δυο – τρεις «μπέμπες» 9 (BMW 2002)…
Τα αυτοκίνητα παρέμειναν επί αρκετές ώρες στην κεντρική πλατεία και κέντρισαν το ενδιαφέρον των πολιτών, όλων των ηλικιών.
Τους διοργανωτές και δη με τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδας (ΟΜΑΕ) κ. Μιχελακάκη υποδέχθηκε η αντιδήμαρχος Αθλητισμού κ. Εφη Λεβέντη.
Η διοργάνωση από την πλευρά της ΟΜΑΕ άψογη, παρά τις ειδικές απαιτήσεις των 312 χιλιομέτρων της δεύτερης ημέρας του Αγώνα (από Λάρισα και Ελασσόνα, προς Καλαμπάκα και πίσω στα Τρίκαλα).
Όπως αναφέρει η ΟΑΜΕ, «το έργο των πληρωμάτων αποδείχθηκε αρκετά δύσκολο, αφού οι 19 προγραμματισμένες ασκήσεις ακριβείας ήταν ιδιαίτερα απαιτητικές. Όπως από την αρχή πρόδιδε η ποιότητα των ονομάτων των συμμετεχόντων, το επίπεδο του ανταγωνισμού αποδεικνύεται ιδιαίτερα υψηλό!».
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου